Autor |
Wiadomość |
Misiakow
Felippe Massa
Dołączył: 03 Sie 2007
Posty: 1131
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Rzeszów / Kilkenny
|
|
Temperatura toru |
|
Moze mi ktos wyjasnic jak temp toru ma sie w grze do prowadzenia bolidu?
Zakladajac serw bylo 21 st. a na koniec godzinnej sesji juz 27 st.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 21:18, 16 Lis 2007 |
|
|
|
|
Lhucci
Robert Kubica
Dołączył: 12 Sie 2007
Posty: 428
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lublin
|
|
|
|
Moze opony sie szybciej nagrzewają i szybciej zużywają...moze...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 21:22, 16 Lis 2007 |
|
|
Misiakow
Felippe Massa
Dołączył: 03 Sie 2007
Posty: 1131
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Rzeszów / Kilkenny
|
|
|
|
Podejrzewam ze masz racje, ale czy cos jeszcze? Moze silnik szybciej lapie temp..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 21:23, 16 Lis 2007 |
|
|
Gonzo9393
Ralf Schumacher
Dołączył: 30 Lip 2007
Posty: 485
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: nie pamiętam :|
|
|
|
|
moze kierowca sie poci i gorzej reaguje na komendy xD
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 21:24, 16 Lis 2007 |
|
|
Lhucci
Robert Kubica
Dołączył: 12 Sie 2007
Posty: 428
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lublin
|
|
|
|
Kierowcy jest bardziej gorąco w d... hahaha i wolnej jedzie a silnikiem mozesz miec racje ale to chyba temp. powietrza...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 21:25, 16 Lis 2007 |
|
|
Darondi
Jarno Trulli
Dołączył: 27 Lip 2007
Posty: 539
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Mińsk Mazowiecki
|
|
|
|
Jest bardziej nagrzany tor - Opony softy są bardziej nagrzane, lepsza przyczepność lepsze predkości, ale którka trwałość, straczy na 5-6 okrazen max. przy już wysokiej temp.
A moze coś paliwo się nagrzewa, jak ot ostatnio było w F1, i sie szybciej jedzie....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 21:33, 16 Lis 2007 |
|
|
wolf
Takuma Sato
Dołączył: 09 Sie 2007
Posty: 124
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
Temp. toru ma znaczenie tylko do opon. Tak jak Darondi mowil. A do silnika ma temp. otczenia. Im wieksza tym silnik szybciej sie nagrzewa i mniejsza jest jego trwalosc. proste. Moze ma do czegos jeszcze znaczenie ale watpie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 21:36, 16 Lis 2007 |
|
|
Misiakow
Felippe Massa
Dołączył: 03 Sie 2007
Posty: 1131
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Rzeszów / Kilkenny
|
|
|
|
Skoro tak mowisz to trzeba porownac jazde w Bahrajnie (opony, paliwo) oraz na SPA..
Ale to po sezonie..
Dziekuje za odpowiedzi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 21:36, 16 Lis 2007 |
|
|
Lhucci
Robert Kubica
Dołączył: 12 Sie 2007
Posty: 428
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lublin
|
|
|
|
Ależ prosze
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 21:47, 16 Lis 2007 |
|
|
Freeq
Alex Wurz
Dołączył: 21 Paź 2007
Posty: 149
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 3/5
|
|
|
|
Im wieksza temp. toru tym lepsza przyczepność , dlatego na początku nie da rady zrobić bardzo dobrego czasu lub ktos przyfarci rekordem. Jezeli na poczatku przyfarci rekordem to moze wiedziec ze ten czas moze poprawić
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 12:10, 17 Lis 2007 |
|
|
Misiakow
Felippe Massa
Dołączył: 03 Sie 2007
Posty: 1131
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Rzeszów / Kilkenny
|
|
|
|
czyli najlepiej czekac na koniec sesji, lub krecic baczki po calym torze
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 12:11, 17 Lis 2007 |
|
|
Freeq
Alex Wurz
Dołączył: 21 Paź 2007
Posty: 149
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 3/5
|
|
|
|
Heh jak trenujesz we 2 to sie nie oplaca czekac, jak jest tren lub qual to szybko sie nagrzewa... dlatego ja na nurburgringu bardzo sie balem o moj czas w qualach, nie potrzebnie xD szybko zrobiłem dobry czas
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 12:12, 17 Lis 2007 |
|
|
|